מתיחת בטן בטורקיה

תוכן עניינים מהיר

הרצון להיראות יפים, צעירים ומושכים יותר טבוע בכולם ולכן נשים וגברים מקפידים על טיפוח אישי באופן קבוע, וכאשר שינוי אורח החיים ותכשירים קוסמטיים שונים אינם מעניקים עבורם את הפתרון המתאים – הם בוחרים לבצע פרוצדורות אסתטיות ניתוחיות שיבטיחו תוצאה מושלמת התואמת לציפיות שלהם. יחד עם זאת מדובר על טיפולים יקרים העשויים לעלות עשרות אלפי שקלים, ולכן מטופלים רבים בוחרים לחפש אחר חלופות זולות יותר אותן ניתן למצוא בחו"ל.

מתיחת בטן בטורקיה הפכה להיות מבוקשת יותר ויותר בקרב מטופלים המעוניינים להשיג מראה של בטן שטוחה וחטובה יותר, כאשר עלות הטיפול הנמוכה יחסית משפיעה על החלטה זו. רגע לפני שאתם אורזים מזוודות וטסים לחו"ל כדי להיפטר ממצבור של עודפי עור בבטנכם, כדאי שתבחנו לעומק את האפשרות הזו כדי להחליט האם זו פרוצדורה שתתאים לרצונכם.

למה דווקא מתיחת בטן בטורקיה?

טיפולים אסתטיים בכלל, וניתוחי מתיחת בטן בפרט, הפכו להיות טרנד של ממש בקרב ישראלים המחפשים לשפר את המראה החיצוני שלהם, וכך לשפר את התדמית והדימוי העצמי שהם חשים. מראה של גוף מחוטב עם בטן הדוקה מעיד על אורח חיים טוב ובריא, וכן על מראה אסתטי מושך ויפה יותר הן עבור נשים והן עבור גברים. כדי להשיג מראה שכזה יש צורך להיפטר מעודפי עור מיותרים המצויים באזור הבטן, זאת באמצעות ניתוח להסרת עודפי עור בבטן התחתונה, עליונה ואך באזורים ההיקפיים של הבטן.

הבחירה לעבור את הטיפול הניתוחי הזה דווקא בחו"ל, וכן טיפולים אסתטיים נוספים, כרוכה לרוב בעלות האטרקטיבית של הטיפולים המוצעים בבתי חולים וקליניקות המתמחות בניתוחים אסתטיים. בנוסף לעניין הכספי, יש כאלו שיעדיפו לעבור את הניתוח בארץ אחרת מטעמי נוחות, לדוגמה מטופלים שרוצים להעביר את תקופת ההתאוששות מהניתוח אצל חברים וקרובי משפחה המתגוררים בטורקיה.

למי מתאים לעבור מתיחת בטן בטורקיה?

ניתוחי מתיחת בטן נועדו לסלק עודפי עור לאחר ירידה במשקל, במיוחד אצל מטופלים שהשילו אחוז גבוה ממשקל גופם וכעת נותרו עם עודפי עור משמעותיים, שאינם מסוגלים להתכווץ חזרה לגוף בצורה טבעית. מתיחת בטן היא פרוצדורה ניתוחית לצרכים אסתטיים בלבד, כך שהרצון לעבור ניתוח כזה נובע ממניעים אסתטיים אישיים בלבד ולא צורך רפואי כזה או אחר.

כיוון שמדובר על ניתוח אסתטי שנועד במהותו לשפר את איכות החיים, ישנם מטופלים הבוחרים לעבור מתיחת בטן בחו"ל כדי לקבל מענה אסתטי לרצונות שלהם וגם לשלב הרגשה וחוויה של חופשה עם התהליך הזה.

מהם היתרונות והחסרונות של מתיחת בטן בטורקיה?

אנשים שמעוניינים למצוא פתרון אסתטי זול ויעיל לעודפי העור המיותרים שמצויים בבטנם, יוכלו לפנות אל בתי חולים וקליניקות מתחום האסתטיקה המתמחות בטיפולי מתיחת בטן בחו"ל. נוסף לעלות הזולה יחסית, הם יוכלו לבחור במנתחים ומומחים בינלאומיים שיבצעו עבורם את הפרוצדורה הזו במקום להטיס אותם לארץ.

יחד עם יתרונות אלו, יש לקחת בחשבון כי ניתוח מתיחת בטן בטורקיה לא יכול להתאים לכל אחד, במיוחד עבור מטופלים המעוניינים לעבור את תהליך ההחלמה בביתם הפרטי ובנוחות שהם רגילים אליה. תהליך ההחלמה מניתוח כזה נמשך מספר שבועות, בהתאם לסוג הפרוצדורה שבוצעה, נוסף על הצורך להגעה לביקורות תקופתיות לאחר הניתוח. לכן אם אינכם מתכננים להישאר בטורקיה או מדינה אחרת במשך תקופה מסוימת, ההליך הזה ככל הנראה לא יתאים לכם.

סוגים של ניתוחי מתיחת בטן

ניתוחי מתיחת בטן המבוצעים בחו"ל או בארץ מתחלקים לשלושה סוגים עיקריים:

  • מיני מתיחת בטן – זהו ניתוח בטן חלקי המבוצע בחלק התחתון של הבטן, ולכן הוא נועד לטפל בעודפי עור ושומן שהצטברו בבטן התחתונה. הליך זה נחשב לפשוט וקצר יותר ולכן ההחלמה ממנו היא מהירה יותר, זאת בהשוואה לניתוחי הבטן האחרים.
  • מתיחת בטן מלאה – פרוצדורה זו נחשבת למתיחת בטן קלאסית, ומבוצעת בשיטה כירורגית של פתיחת הבטן, הידוק שרירים, הסרת עודפי עור ורקמות שומן עודפים, מתיחת הבטן ותפירתה.

איך מתבצע ההליך של מתיחת בטן בטורקיה?

בשונה מניתוחי מתיחת בטן המבוצעים בארץ, מתיחת בטן בטורקיה תצריך מהמטופלים לדאוג לדברים נוספים חוץ מההליך הניתוחי כמו קביעת טיסות הלוך חזור, מציאת מוניות וסידורי העברה בתוך המדינה, מציאת מקום לינה לאחר השחרור מבית החולים. במידה ומחליטים לטוס לטורקיה עם מלווה אחד או יותר לצורך הליווי של התהליך, יש לדאוג גם עבורם לסידורי לינה וטיסות אל המדינה וחזרה ממנה.

קביעת מועד ומקום הניתוח להסרת עודפי עור בבטן ומתיחתה יתואם מול המנתח המטפל בטורקיה, כאשר ההמלצה היא לערוך את פגישת הייעוץ הראשונית המקדימה לניתוח באופן פרונטלי – אם בהגעה ישירה לטורקיה, או באמצעות שיחת וידאו דרך האינטרנט. במהלך הפגישה המנתח יסביר למטופל את ההליך הניתוחי שיבוצע, במקביל להצגת רצונותיו ושאיפותיו של המטופל מתוצאות הטיפול.

מתיחת בטן לגברים

גברים הבוחרים לעבור ניתוח מתיחת בטן יבצעו זאת לצורך השגת תוצאות של מראה בטן הדוקה, חטובה וישרה שתחמיא לגופם הגברי. מתיחת בטן לגברים זהה לתהליך הניתוח המבוצע בנשים, אך התוצאות הסופיות של הטיפול יכוונו להשיג מראה של בטן גברית בקווים ישירים עם "קוביות" בבטן, אותם ניתן להבליט באמצעות שילוב של טיפולי שאיבת שומן מהבטן במקרה הצורך.

מתיחת בטן לנשים

לרוב ניתן לראות ביקוש גבוה יותר למתיחת בטן אצל נשים, כיוון שנוסף לרצון להשיל עודפי עור שהצטברו לאחר ירידה במשקל, ישנו צורך נוסף הנובע מהחזרת הגוף לקדמותו לאחר סיום הריונות. כיוון שבמהלך ההיריון הבטן מתרחבת ונמתחת, נותרים לאחר הלידה עודפי עור שאינם מתכווצים באופן טבעי – מהם ניתן יהיה להיפטר באמצעות ניתוח מיני מתיחת בטן, המתמקד בסילוק עודפי עור המתרכזים באזור הבטן התחתונה.

מתיחת בטן בלייזר – למי זה מתאים?

גברים ונשים שרוצים לשפר את המראה האסתטי של הבטן שלהם, אך חוששים מהליך כירורגי פולשני של מתיחת בטן, יוכלו למצוא תחליף הולם ויעיל לפרוצדורה זו באמצעות טיפולי מתיחת בטן ללא ניתוח. טיפולים אלו כוללים שיטות שונות להצרת היקפים, מיצוק הבטן וחיטובה ביניהם המסת שומן, הקפאת שומן וגם הסרת עודפי עור ללא ניתוח באמצעות טכניקת מתיחת בטן בלייזר.

שיטות עיצוב ומתיחת הבטן שאינן כוללות הליך כירורגי ייעודיות עבור קהל יעד מסוים, ולא עבור כלל האוכלוסייה המעוניינת להיפטר מעודפי עור מאזור הבטן. כיוון שמדובר על פרוצדורות קלות ולא פולשניות, הן יהיו יעילות רק עבור גברים ונשים הסובלים מעודפי עור קלים ונקודתיים בבטן.

כמה עולה מתיחת בטן בחו"ל?

מחיר מתיחת בטן בחו"ל משתנה בהתאם לכמה פרמטרים כמו סוג הניתוח שבוצע, משקלו של המטופל, מורכבות הניתוח, המנתח ו/או הקליניקה בה הפרוצדורה מבוצעת וכו'. ניתן לומר כי העלות הממוצעת של מתיחת בטן בחו"ל היא בין 3000-6000 דולר, אך חשוב לוודא מראש האם העלויות הללו כוללות את סידורי הטיסה והלינה או שמדובר בהוצאה נוספת שיש לקחת בחשבון.

ליצירת קשר מהירה

לבדיקת התאמה לניתוח מתיחת בטן

מלאי את הפרטים ונחזיר לך תשובה מהרופא המומחה שלנו בהקדם האפשרי