זו שאלה שנשים רבות שאלו את עצמן בשלב מסוים בחייהן. בין אם זה בגלל משקלם, גילם, או סתם כחלק משינוי אורח חיים. ישנן אפשרויות רבות ושונות למתיחות בטן, אך דבר אחד שמשותף לכולן הוא זמן ההחלמה.

זמן ההחלמה של מתיחת בטן יכול להיות בין 2-5 שבועות, תלוי בסוג מתיחת הבטן והיכן את מבצעת אותה. המשמעות היא שבזמן זה תצטרכי לטפל בעצמך ובבטן בדרכים אחרות כדי למנוע זיהום או סיבוכים כמו המטומה.

מתיחת בטן היא הליך כירורגי שמסיר עודפי שומן ועור מהקיבה ומשאיר אותה חלקה ומהודקת.

במהלך הליך זה, המנתח יסיר את העור מסביב לבטן ולאחר מכן ימשוך אותו בחזרה למעלה כדי לכסות את שרירי הבטן. לאחר מכן המנתח יחתוך רקמות עודפות שהצטברו באזור הבטן.

מתיחת בטן היא סוג של ניתוח שמסיר עודפי עור ושומן מהבטן, בעזרתם ניתן ליישר את הבטן ולהקטין את גודל המותניים.

שאיבת שומן הוא סוג של ניתוח שמסיר עודפי שומן מסביב לקו המותניים שלך. זה יכול לשמש גם כדי להסיר עודפי עור מהבטן.

מתי לא מומלץ לנשים לעשות מתיחת בטן

נשים לא צריכות לעבור מתיחת בטן מהסיבות הבאות:

1) לאישה יש סיכוי נמוך להחלים והניתוח עלול להוביל לסיבוכים.

2) האישה בהריון, מניקה או מנסה להרות.

3) לאישה יש דימום פעיל עקב זיהום או סרטן.

4) לאישה יש אינדקס מסת גוף (BMI) לא בריא.

5) במקרה של תת משקל או ניתוח במהלך השנה האחרונה.

מתיחת בטן היא הליך כירורגי שבו מסירים עודפי עור ושומן מהבטן כדי ליצור משטח שטוח. זה נעשה בגלל בעיה בסיסית, כמו השמנת יתר.

למרות שנשים רבות היו רוצות לעבור ניתוח זה, ישנם מקרים שבהם אין לעשות זאת. אחד מהמקרים הללו הוא כאשר נשים בהריון או מניקות. ההליך עלול לגרום לסיבוכים בהריון או בהנקה ואף עלול להוביל לנזק לתינוק. זה יכול גם להוביל לסיבוכים במהלך הצירים והלידה אם זה מוקדם מדי לאחר הניתוח.

ישנן סיבות רבות מדוע אינך רוצה לעבור מתיחת בטן. אלה כוללים אם יש לך סיכון גבוה למוות או סרטן, אם את בהריון, אם הייתה לך תגובה רעה להרדמה בעבר, או אם תוחלת החיים שלך היא פחות מ-10 שנים.

אם הרופא שלך אומר לך שלא מומלץ לך לעבור מתיחת בטן, אז חשוב שיסביר מדוע. ישנן סיבות רבות ושונות מדוע זה יכול להיות המקרה וחשוב שיגיד לך מה הוא חושב שתהיה ההשפעה על הבריאות שלך וכן כמה זמן ייקח תהליך ההחלמה.

ניתוח מתיחת בטן לאחר לידה

ניתוח מתיחת בטן לאחר לידה הוא הליך כירורגי המבוצע לנשים לאחר לידה, זה עוזר להן לרדת במשקל ולהיפטר מעודפי עור, מה שיכול לגרום להן להרגיש בטוחות יותר בגוף החדש שלהן.

זה יכול לעזור גם בתהליך ההחלמה ובתהליך הריפוי.

היא מומלצת לרוב לנשים שירדו כמויות משמעותיות במשקל במהלך ההריון, אך ניתן לבצע אותה גם בנשים שלא ירדו במשקל. ניתוח זה ידוע גם בשם ניתוח בטן או מהפך של אמא.

ניתוח מתיחת בטן לאחר לידה הוא הליך כירורגי המסיר עודפי עור ושומן מהבטן. מדובר בניתוח קוסמטי, שמטרתו לשפר את מבנה הגוף והמראה של האישה.

ניתן לבצע ניתוח מתיחת בטן לאחר לידה על מנת להחזיר את גופה של האישה למצב שלפני ההריון. הוא משמש גם במקרים מסוימים של השמנה קיצונית או ירידה במשקל.

מתיחת הבטן לאחר לידה הפכה פופולרית יותר בשנים האחרונות בשל היתרונות שלה הן לאם והן לתינוק. נשים שעברו הליך זה דיווחו על שיעורים נמוכים יותר של דיכאון, חרדה ונדודי שינה לאחר הניתוח.

מה הבדיקות שנשים צרכות לעבור לפני ניתוח מסוג זה

נשים שמתכננות לעבור ניתוח מתיחת בטן לאחר לידה צריכות להיות מודעות לבדיקות השונות שעליהן לעבור לפני ביצוע ההליך.

מתיחת בטן לאחר לידה היא ניתוח קוסמטי המבוצע לנשים לאחר לידה. זה יכול לעזור בהקטנת גודל הקיבה ואיברי בטן אחרים.

הבדיקות הנפוצות ביותר הקשורות לניתוח זה הן בדיקות דם ואולטרסאונד.

בעוד שניתוח מתיחת בטן לאחר לידה הוא הליך שיכול לעזור לנשים להתאושש מהעלייה במשקל שהן חוות לאחר ההריון, ישנן בדיקות מסוימות המעורבות בהליך זה.

הבדיקה הראשונה היא בדיקת CT של הבטן, הנעשית כדי לזהות בעיות אחרות שאולי יש צורך לטפל בהן לפני המשך הניתוח.

הבדיקה הבאה היא אולטרסאונד, שיכול לעזור לקבוע אם יש בעיות אחרות עם הרחם או השחלות.

לבסוף, יש בדיקת MRI של הבטן והאגן, שתראה אם יש בעיות אחרות באיברים או ברקמות באזורים אלה.

עד איזה גיל נשים יכולות לעבור ניתוח מתיחת בטן

ככלל, נשים יכולות לעבור ניתוח מתיחת בטן עד גיל 45. עם זאת, לא מומלץ לעבור את הניתוח לאחר גיל 45. הסיבה לכך היא שאחרי גיל 45 נשים נוטות יותר לסבול מסיבוכים עקב הזדקנות ו זרימת דם לקויה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *