מתיחת בטן עם תיקון בקע טבורי הוא הליך ניתוח קוסמטי שמסיר עודפי שומן, עור ושרירים מאזור הקיבה.

מתיחת בטן עם תיקון בקע טבורי נעשית בדרך כלל כפרוצדורה אמבולטורית בהרדמה כללית. המנתח יעשה חתך קטן בבטן כדי לחשוף את שרירי הבטן ורקמות החיבור. לאחר מכן מהדקים את השרירים כך שהם מספקים תמיכה לדופן הבטן התחתונה. לאחר מכן, עודפי שומן ועור מוסרים באמצעות שאיבת שומן או על ידי חיתוך. לבסוף, המנתח סוגר את החתך באמצעות סיכות או תפרים ולובש בגד דחיסה כדי לסייע בהפחתת הנפיחות למשך כשבוע לאחר הניתוח.

ניתוח זה הוא מתיחת בטן עם תיקון בקע טבורי. הבקע הטבורי הוא בליטה של איבר (בדרך כלל מעי) דרך דופן הבטן במקום של קרע קודם בשריר.

התסמינים השכיחים ביותר הם כאבי בטן ונפיחות. זה יכול להיגרם כתוצאה מטראומה, הריון או השמנת יתר. לאחוז קטן מהחולים עשויים להיות גם תסמינים אחרים כמו הקאות וחום.

אפשרויות הטיפול בבקע טבורי הן בדרך כלל שמרניות, כלומר אינן כרוכות בניתוח. הרופא ימליץ על שינויים באורח החיים ועל תרופות כדי לעזור להקל על התסמינים ולמנוע התרחשויות עתידיות. בדרך כלל יש צורך בניתוח רק אם יש סיבוכים או כאשר טיפולים שמרניים לא הצליחו להקל על התסמינים.

הבקע הטבורי הוא בליטה של תוכן הבטן דרך השרירים המקיפים את הטבור שלך. הסיבה השכיחה ביותר לבקע טבורי היא חולשה בשרירים אלו. זה עשוי להיות קשור להזדקנות או הריון. המצב שכיח יותר גם בקרב גברים מאשר בקרב נשים, ובקרב אנשים שעברו ניתוחי בטן קודמים או הסובלים מעודף משקל או השמנת יתר.

מתיחת בטן חוזרת

מתיחת בטן היא הליך פופולרי למי שרוצה להיפטר מעודפי העור הנובעים לרוב מהריון, ירידה במשקל והזדקנות.

מתיחת בטן היא הליך כירורגי שמסיר עודפי עור ושומן מהבטן. ניתן לעשות זאת בשתי דרכים: ניתוח בטן או מיני מתיחת בטן.

מתיחת בטן היא הליך נפוץ לתיקון מראה עור הבטן שנמתח יותר מדי.

מתיחת בטן יכולה להיעשות בשתי דרכים: ניתוח פתוח שבו המנתח מבצע חתך מהטבור לעצם הערווה ולאחר מכן מסיר עודפי עור ושומן, או ניתוח לפרוסקופי שבו עושים חתכים קטנים דרכם המנתח מסיר עודפי עור ושומן.

תופעות הלוואי השכיחות ביותר של מתיחת בטן כוללות חבורות, נפיחות, כאב, חוסר תחושה סביב הטבור או אזור המפשעה, חום, בחילות, הקאות ושלשולים.

מתיחת בטן היא הליך נפוץ לנשים שירדו במשקל ורוצות להיפטר מעודפי העור שנותרו מאחור. ניתוח מתיחת בטן יכול להתבצע בשתי דרכים: הטכניקה הפתוחה והטכניקה הסגורה. הטכניקה הפתוחה פולשנית יותר ודורשת זמן התאוששות ארוך יותר, אך יעילה יותר בהסרת עור ושומן.

הטכניקה הסגורה פחות פולשנית, אבל היא לא מסירה כל כך הרבה שומן או עור כמו הטכניקה הפתוחה. מסיבה זו, חלק מהנשים בוחרות לעבור מתיחת בטן חוזרת במקום ניתוח אחד בלבד לתיקון האזורים הבעייתיים שלהן.

מתיחות בטן חוזרות ונשנות הופכות פופולריות יותר מכיוון שהן דורשות פחות זמן השבתה מאשר ניתוח פתוח, מה שאומר שהמטופלים יכולים לחזור לעבודה מוקדם יותר לאחר ההליך.

מתי עדיפה מתיחת בטן ומתי שאיבת שומן

מתיחת בטן היא הטובה ביותר עבור אלה שיש להם עור רפוי ושומן באזור הבטן. שאיבת שומן עדיפה למי שיש להם מצבורי שומן באזורים אחרים בגוף.

מתיחת בטן עדיפה לאנשים שיש להם עור רפוי ועודפי שומן. שאיבת שומן עדיפה לאנשים עם הרבה שומן באזור האמצע שלהם.

מה ההבדלים בין שאיבת שומן למתיחת בטן?

שאיבת שומן היא הליך כירורגי שבו מסירים עודפי שומן מהגוף. מתיחת בטן היא ניתוח קוסמטי המסיר עודפי עור, הידוק שרירים ומשפר את מראה אזור הבטן.

ניתוח מתיחת בטן סביב הטבור

ניתוח מתיחת בטן הוא הליך כירורגי המבוצע על מנת להסיר עודפי עור ושומן מהבטן. ההליך מסייע בהידוק שרירי הבטן. ניתוח מתיחת בטן מסביב לטבור הוא ניתוח פופולרי להיפטר מסימני המתיחה הללו מסביב לאזור הטבור.

ההליך הכירורגי כרוך בהסרת עודפי עור ושומן מהאזור, דבר שניתן לעשות על ידי ביצוע חתך ליד או בשטח הטבור. גם השרירים מתהדקים בתהליך זה, מה שעוזר ביצירת דופן בטן מוצקה יותר ושטוחה יותר.

הניתוח מבוצע בדרך כלל על אנשים שירדו במשקל רב, ילדו ילדים או שסבלו ממתיחות של שרירי הקיבה הקשורות להריון.

הניתוח יכול להיעשות דרך חתך בטבור או סביבו.

ניתוח מתיחת בטן נעשה בדרך כלל בהרדמה כללית ואורך שעתיים עד 4 שעות.

מדובר בהליך כירורגי המעצב מחדש את אזור הבטן. זה נקרא גם ניתוח בטן, או מתיחת בטן. מתיחת בטן נעשית לעתים קרובות כדי להסיר עודפי עור ושומן לאחר ירידה במשקל, אך ניתן לבצע אותן גם כדי להסיר קפלי עור גדולים לאחר עלייה משמעותית במשקל.

הניתוח מסיר עודפי עור ושומן מסביב לטבור, מהדק שרירים ורקמות אחרות באזור הבטן, ועלול למשוך חלק מהטבור פנימה גם למרכז הגוף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *