שאיבת שומן בטן היא הליך כירורגי המסיר שומן לא רצוי מהבטן.

ההליך מבוצע בדרך כלל בהרדמה כללית, והוא יכול לקחת בין שעה לארבע שעות ומטופלים יכולים בדרך כלל ללכת הביתה לאחר יומיים של החלמה.

ניתן להשתמש בשאיבת שומן גם באזורים אחרים בגוף, אך היא משמשת לרוב בבטן.

ההליך מתחיל בביצוע חתך ליד הטבור ולאחר מכן הסרת שומן באמצעות מכשיר דמוי צינור הנקרא קנולה. רופאים יכולים גם להסיר עודפי עור כדי לעצב את הבטן.

זהו טיפול פופולרי למי שסובל מעודף משקל או השמנת יתר ויש לו עודף שומן בטני.

הוא משמש גם לתיקון בעיות רפואיות ספציפיות, כמו בקע, וניתן לבצע אותו במי שחוו ירידה משמעותית במשקל.

תיקוני שאיבות שומן ישנות וחוסר אחידות עובי הבטן

ישנן סיבות רבות מדוע אדם עשוי לרצות לבצע שאיבת שומן. הליך זה יכול לשמש כדי להסיר שומן מהבטן, הירכיים והזרועות העליונות ומחלקים אחרים של הגוף. ניתן להשתמש בשאיבת שומן גם כדי לשפר את מראה העור של האדם על ידי הסרת מצבורי שומן עודפים שאינם מגיבים לתזונה ולפעילות גופנית.

הבעיה בשאיבות שומן רבות היא שהן משאירות מאחוריהן צלקות, אי אחידות בבטן או אי סדרים במרקם העור. דברים אלו יכולים לקרות מכיוון שהמנתח אינו מיומן מספיק או כי אין לו גישה לציוד או לטכניקות הנכונות.

מנתח מוסמך יוכל לתקן בעיות אלו במינימום צלקות וכאבים. הוא גם ישתמש במגוון טכניקות וציוד כך שלא יהיו להם בעיות עם אי אחידות בבטן או אי סדרים במרקם העור.

שאיבת שומן היא הליך ניתוח קוסמטי אשר מסיר עודפי שומן מהגוף. זהו טיפול פופולרי למי שמחפשת לרדת במשקל לאחר ההריון. שאיבת שומן יכולה להתבצע בכל אזור בגוף בו השומן ממוקם, אך היא נעשית לרוב בבטן, בירכיים ובישבן.

תופעות הלוואי נפוצות של שאיבת שומן

תופעות הלוואי השכיחות ביותר של שאיבת שומן הן חבורות, נפיחות וחוסר תחושה. החבלות והנפיחות הן זמניות ויחלפו עם הזמן. חוסר תחושה יכול להימשך שנים או אפילו לצמיתות.

ישנן תופעות לוואי רבות של שאיבת שומן שאנשים צריכים להיות מודעים להן לפני שהם עוברים את ההליך הזה. חלקם כוללים חבורות ונפיחות באזור בו בוצע הניתוח וכן כאבים באזורים אלו. ייתכן גם חוסר תחושה או עקצוץ באזורים אלה שיכולים להימשך עד שישה שבועות לאחר הניתוח.

תופעת הלוואי השכיחה ביותר היא הצטברות נוזלים סביב אתרי החתך שעלולה להוביל לזיהום אם לא מטפלים בה מהר מספיק. יתכן גם שינוי צבע בעור או צלקות סביב אתרי החתך אשר ידרשו טיפול נוסף.

שאיבת שומן היא הליך כירורגי המסיר שומן מאזורי הגוף.

האם שאיבת שומן מהווה תחליף לירידה במשקל

שאיבת שומן היא ניתוח קוסמטי המסיר תאי שומן והוא אינו תחליף לירידה במשקל. שאיבת שומן אינה מספקת יתרונות לירידה במשקל לטווח ארוך.

שאיבת שומן משמשת לרוב להסרת עודפי שומן מאזורים ספציפיים בגוף כגון הבטן, הירכיים או הישבן. למרות הפופולריות של ההליך, הוא אינו מהווה תחליף לירידה במשקל.

האמת היא ששאיבת שומן לא יכולה להפחית את המשקל שלך וכמובן לא משנה את הרגלי התזונה שלך. היא יכולה לעזור לך לרדת קצת במשקל רק על ידי הסרת חלק מהשומן בגופך.

ניתן להשתמש בשאיבת שומן בשילוב עם טיפולים אחרים כגון תוכניות הרזיה ופעילות גופנית כדי להשיג ירידה משמעותית יותר במשקל.

יש אנשים המאמינים ששאיבת שומן היא תחליף לירידה במשקל מכיוון שהיא מסירה שומן לא רצוי מהגוף וגורמת להם להיראות רזים יותר. עם זאת, זה לא נכון מכיוון ששאיבת שומן אינה מפחיתה את משקל הגוף הכולל שלך או עוזרת לך לרדת במשקל באזורים אחרים בגופך. היא גם לא משפיעה על הגורמים הבסיסיים להשמנה כמו תזונה לא בריאה או חוסר פעילות גופנית.

האם ניתן לשלב מתיחת בטן עם שאיבת שומן

כן, אפשר לשלב מתיחת בטן עם שאיבת שומן. שאיבת שומן היא הליך שמסיר עודפי שומן מהגוף על ידי שאיבה החוצה דרך צינורית קטנה המוחדרת לגוף.

מתיחות בטן הן פרוצדורות כירורגיות המסירות עודפי עור ושומן מאזור הקיבה, ומהדקות את השרירים על מנת להשיג בטן שטוחה.

מדובר בחתך בבטן התחתונה והסרת עודפי עור ושומן תוך הידוק שרירי דופן הבטן.

מה הם היתרונות של שילוב שני ההליכים הללו יחד

-ניתן להיפטר מכל עור רפוי או שומן מיותר סביב קו המותניים

– מתיחת בטן יכולה לעזור עם עור נפול לאחר שאיבת שומן

מתיחת בטן היא הליך כירורגי שמסיר עודפי עור ושומן מהבטן ובדרך כלל משטח את שרירי הבטן. שאיבת שומן היא הליך כירורגי שמסיר שומן מאזורים ספציפיים בגוף.

מתיחת בטן נועדה להסיר עודפי עור ושומן מאזור הבטן. שאיבת שומן, לעומת זאת, היא הליך קוסמטי שמסיר עודפי שומן מחלקים שונים בגוף.

השילוב של שני ההליכים הללו מתאים לאנשים שיש להם משקל רב על הבטן אך גם רוצים להיפטר ממצבורי שומן בחלקים אחרים בגוף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *